Milan B. Popovic
Vreme Brutalnih Dobronamernika
Narodna Knjiga

Knjiga sa veoma nuobičajenim omotom – baš vam zapadne za oči. Ali kad pogledate i sam omot se uklapa sa sadržajem koji se u knjizi nalazi.

’’Vreme brutalnih dobronamernika’’ je kolekcija pesama u kojoj nas čovek po imenu Milan B. Popović upoznaje sa stvarnošću kakvu on vidi. Knjiga je podeljena na pet poglavlja i u svakom od njih možemo pročitati pesnikovo viđenje sveta, ujedno i njegovo viđenje Srbije. Pesnik se takođe oslobađa svog besa i bola i iskazuje ga u pesmama koje koristi kao oružije protiv primitivizma i huliganstva ovog sveta. U suštini, u knjizi možemo shvatiti koliko je pisac očajan trenutnim dobom i iskreno mislim da je ova knjiga našla savršen trenutak da se pojavi. Što se tiče same literature, neke pesme su direktne i razumemo odmah koja je poruka dok su neke teže razumljive i treba im više vremena posvetiti da bi se shvatila poruka koju nam pesnik želi preneti. One su ispunjene pesimizmom i povremeno imaju mizantropičnih uticaja kao i mračne atmosfere koju osetite ako se malo više posvetite knjizi. Pisac nam otključava svoje tajne i ako ništa drugo bar možemo da shvatimo koliko je pisac ogorčen nesavršenstvom i knjiga nam generalno prenosi koliko su ljudi nesavršeni, pohlepni i primitivni. Negativna strana ne postoji. Ono što bi razočaralo nekoga ko čita ovu knjigu je da se pronađe u rečima koje je pisac uputio ljudima koji su to zaslužili.

Na mene lično je knjiga je ostavila jako veliki uticaj i ja smatram da će se za Milana B. Popovića tek čuti. Ono što je na vama je da nabavite knjigu jer je stvarno materijal koji će vas naterati da se zamislite.

Dušan Čoko